Zwroty i reklamacje
Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy przy zwrotach roślin
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia. Rośliny jako towar, który może ulec szybkiemu zepsuciu, nie podlegają możliwości zwrotu.
Podstawa prawna:
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
Reklamacja rośliny
- Pamiętaj! Niewielkie wady i przebarwienia roślin nie mające wpływu na dalszy rozwój rośliny nie są podstawą do zwrotu pieniędzy lub reklamacji towaru.
Rośliny to produkt, który może ulec szybkiemu zepsuciu. Reklamacje dotyczące wad i uszkodzeń roślin muszą zostać złożone najpóźniej 48 godzin od otrzymania przesyłki. Reklamację można złożyć za pośrednictwem maila kontakt@roarplants.pl – w mailu opisz swoja sytuację, załącz zdjęcia oraz podaj numer zamówienia. Sam mail opatrz tytułem „Reklamacja”.
Klientowi przysługuje reklamacja rośliny wyłącznie w przypadku, jeśli roślina nie została przesadzona tj. pozostaje w oryginalnym podłożu oraz dostarczonym przez Sklep pojemniku.
Więcej o zwrotach i reklamacjach przeczytasz w regulaminie