Zwroty i reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia. Rośliny jako towar, który może ulec szybkiemu zepsuciu, nie podlegają możliwości zwrotu. Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Rośliny to produkt, który może ulec szybkiemu zepsuciu. Reklamacje dotyczące wad i uszkodzeń roślin muszą zostać złożone najpóźniej 48 godzin od otrzymania przesyłki. Reklamację można złożyć za pośrednictwem maila czesc@roarplants.pl – w mailu opisz swoja sytuację, załącz zdjęcia oraz podaj numer zamówienia. Sam mail opatrz tytułem „Reklamacja". Klientowi przysługuje reklamacja rośliny wyłącznie w przypadku, jeśli roślina nie została przesadzona tj. pozostaje w oryginalnym podłożu oraz dostarczonym przez Sklep pojemniku. Więcej o zwrotach i reklamacjach przeczytasz w regulaminie
Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy przy zwrotach roślin
Podstawa prawna:
Reklamacja rośliny