Email: kontakt@roarplants.pl

FAQ

Masz pytanie? Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące wysyłki i paczek.

W jaki sposób pakujecie przesyłki z roślinami?

Nasze paczki zawsze starannie pakujemy zgodnie z zasadami less waste. Zależy nam, aby jak najbardziej ograniczyć użycie plastiku. Jednocześnie nasze rośliny pozostają bezpieczne. Karton wypełniany ekologicznym skropakiem oraz papierem pochodzącym z recyklingu. Doniczka jest dokładnie oklejona, aby podłoże pozostało na swoim miejscu. Materiały, których używamy do pakowania często pochodzą z recyklingu.

Zimą do paczek dodajemy owatę, aby zabezpieczyć roślinę przed chłodem. Jeśli pogoda tego wymaga, dodajemy heatpack.

Jak długo będę czekać na paczkę?

Paczki bez roślin staramy się wysyłać możliwie jak najszybciej, nawet w tym samym dniu, w którym zostało złożone zamówienie. Maksymalny czas realizacji to 48 godzin.

Paczki z roślinami wysyłamy w poniedziałki i wtorki, aby przez weekend nie leżały w magazynie kurierskim.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Dostępne są jedynie płatności elektroniczne „z góry" TPay.
Dla zamówień zagranicznych dostępny jest również tradycyjny przelew na konto.

Dlaczego paczki roślinne wysyłacie wyłącznie w poniedziałki i wtorki?

Zależy nam, aby rośliny były w podróży możliwie jak najkrócej. Chcemy, aby dotarły do Ciebie żywe i szczęśliwe.

Wysyłając paczki w późniejszych dniach, istniałoby ryzyko, że weekend przeleżałyby w paczkomacie lub magazynie kurierskim. Warunki, które tam panują, z pewnością nie są odpowiednie dla roślin.

Czy mogę zwrócić zakupione towary?

Wszystkie towary niebędące roślinami możesz zwrócić w ciągu 14 dni.

Rośliny jako produkt, który może ulec szybkiemu zepsuciu, nie podlega zwrotowi. Podstawą prawną jest tu Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

Oczywiście, jeśli roślina dotarła do Ciebie w złym stanie, możesz złożyć reklamację.

Czy mogę i jak dokonać reklamacji?

Reklamację możesz złożyć niezależnie od tego czy jest to roślina czy inny produkt.

Reklamacje dotyczące akcesoriów i innych produktów w sklepie możesz złożyć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Reklamacje dotyczące wad i uszkodzeń roślin muszą zostać złożone najpóźniej 48 godzin od otrzymania przesyłki i być udokumentowane fotograficznie.

Reklamację można złożyć za pośrednictwem maila kontakt@roarplants.pl – w mailu opisz swoja sytuację, załącz zdjęcia oraz podaj numer zamówienia. Sam mail opatrz tytułem „Reklamacja".

Nie mogę się zalogować na swoje konto. Co robić?

Wykorzystaj opcję przypomnienia hasła lub loginu znajdujące się pod formularzem logowania do konta.

Jeśli nadal nie możesz się zalogować wyślij na nasz adres e-mail (kontakt@roarplants.pl) mail z opisem sprawy, mailem na jaki zarejestrowałeś konto. Postaramy się pomóc.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Jasne! Wysyłamy paczki do większości krajów Unii Europejskiej.
Wszystkie zagraniczne paczki wysyłamy wyłącznie kurierem DPD.
Cennik przesyłek zagraniczny dostępny jest tutaj.

W jaki sposób mogę skorzystać z roślinnego supportu?

Wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość. Możesz zrobić to przez czat, lub e-mail: kontakt@roarplants.pl
W wiadomości podaj numer zamówienia, opis problemu i zdjęcia rośliny.